Alpine: Αυτός θα είναι ο δεύτερος οδηγός το 2026


Η Alpine αποφασίζει για το οδηγικό της δίδυμο ενόψει 2026, και επιλέγει σταθερότητα.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤ.: ASPhotography/Pirelli, Getty Images
  • 29/10/2025

Το «παζλ» του grid ενόψει 2026 συμπληρώνεται σιγά-σιγά. Με την επισημοποίηση της παραμονής των George Russell και Kimi Antonelli στη Mercedes, τρεις είναι οι ομάδες που δεν έχουν «κλειδώσει» το line-up τους για τη νέα σεζόν.

Οι δύο ανήκουν στον οργανισμό της Red Bull, καθώς εκ των τεσσάρων οδηγών εκεί, μόνo o Max Verstappen έχει συμβόλαιο, με τους Yuki Tsunoda, Isack Hadjar και Liam Lawson να πρέπει να περιμένουν μετά το φινάλε της σεζόν, στις αρχές Δεκεμβρίου, για να δουν πού θα αγωνίζονται (ή αν θα αγωνίζονται) το 2026.

Η τρίτη είναι η Alpine. Κατά τη διάρκεια του ιταλικού Grand Prix τον Σεπτέμβριο, η γαλλική ομάδα επέκτεινε τη συνεργασία της με τον Pierre Gasly, καθιστώντας τον φύσει και θέσει ηγέτη της ενόψει της νέας εποχής της Formula 1, που θα βρει την ομάδα του Enstone να «φοράει» κινητήρες Mercedes.

Δίπλα στον Γάλλο αυτή τη στιγμή βρίσκεται ο Franco Colapinto. Ο Αργεντίνος πήρε την θέση του Jack Doohan μετά το GP στο Μαϊάμι, στις αρχές της σεζόν, καθώς κρίθηκε ότι ο Αυστραλός δεν απέδιδε τα αναμενόμενα. Κι ενώ στην αρχή δεν έμοιαζε να τα πηγαίνει καλύτερα από τον προκάτοχό του, η εικόνα του στα τελευταία GP έχει κάνει τους ανθρώπους της Alpine να αναθεωρήσουν, και όλα δείχνουν πως θα παραμείνει στην ομάδα και το 2026.

Πριν απ' αυτό, βέβαια, οι Γάλλοι είχαν έρθει σε επαφή με τους Sergio Perez και Valtteri Bottas, που τελικά αποφάσισαν να υπογράψουν με την Cadillac, ενώ είχαν ανοίξει δίαυλο επικοινωνίας και με τον Mick Schumacher, που αγωνίζεται με την ομάδα της εταιρείας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής.

Για ένα διάστημα «έπαιζε» και το όνομα του Paul Aron, του Εσθονού οδηγού που είναι μέλος της ακαδημίας νέων οδηγών της Alpine, όμως φαίνεται πως στο Enstone θα επιλέξουν να συνεχίσουν ως έχουν. 

Οι προσδοκίες για το 2026 είναι πολύ υψηλές, καθώς έχουν εστιάσει στο νέο μονοθέσιο από νωρίς φέτος, ενώ κι ο Gasly έχει δηλώσει ότι θέλει να παλέψει για τον τίτλο μέσα στα επόμενα χρόνια. Αν τελικά η Mercedes όντως έχει κατασκευάσει την καλύτερη μονάδα ισχύος για τους νέους κανονισμούς, η Alpine μπορεί να αποδειχθεί το «μαύρο άλογο» στην κούρσα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

F1: Παραλίγο τραγωδία στο Μεξικό - Κριτές βρέθηκαν στην πίστα κατά τη διάρκεια του αγώνα (video)

GP Πόλης του Μεξικού: Θρίαμβος Norris, έκπληξη της ημέρας ο Bearman (photos-video)

F1: Οι βαθμολογίες μετά τον αγώνα στο Μεξικό - Πέρασε στην κορυφή ο Norris